منابع آزمون PTE چیست؟

منابع آزمون PTE

منابع آزمون PTE  چیست؟

منابع آزمون PTE کدامند؟ چگونه برای آزمون PTE  آماده شویم و چه کتاب‌هایی بخوانیم؟ اگر شما هم قصد شرکت در این آزمون را داشته باشید، حتما با این سوالات مواجه شده‌اید.

آزمون PTE یکی از آزمون‌های معتبر مشابه آزمون‌های  IELTS و TOEFL است که مورد قبول اکثر کشورهای دنیا برای مهاجرت و ادامه تحصیل است و متقاضیان علاقمند به مهاجرت به کشور استرالیا و کشورهای اروپایی می توانند از این آزمون استفاده کنند.

با توجه به سیستم امتیاز بندی استرالیا طی چند سال اخیر کسب امتیاز آزمون زبان انگلیسی به یک نیاز اصلی مهاجران مبدل گشته است و لذا قبل از هر چیزی تهیه منابع آزمون PTE از اهمیت بسیاری برخوردار است.

برای قبولی در آزمون پی ‌تی ‌ای شما باید تا جایی‌که می‌توانید تسلط و مهارت خود را در زبان انگلیسی بالا ببرید. منابع جامعی برای این آزمون وجود دارد که می‌توانید برای آمادگی در این آزمون و بالا بردن سطح دانش زبان خود تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید.  ما در مایگریشن اسکیلز یا مهارت‌های مهاجرت سعی کردیم در این مطلب شما را با منابع آزمونPTE  آشنا کنیم.

 

1- کتاب The Official Guide to the PTE Academic

این کتاب یکی از منابع آزمون PTE است که در نوع خود یکتاست. کتاب شامل اطلاعاتی جامع از آزمون پی‌ تی ‌ای آکادمیک، بیش از ۲۰۰ تمرین، تحلیل پاسخ‌های نمونه، نکات آزمون و بسیاری مطالب دیگر است. این کتاب به عنوان یک راهنمای رسمی از سوی توسعه دهندگان این آزمون طراحی و ارائه شده است و شامل تمامی مواردی است که ممکن است دواطلبان در آزمون با آن روبرو شوند.

 

Official-Guide

 

2- کتاب Practice Tests Plus with key PTE Academic

با پاسخ دادن به نمونه سؤالات این کتاب می‌توانید متوجه شوید که چقدر آماده شرکت در آزمون پی ‌تی ‌ای آکادمیک هستید. این کتاب شامل تمرین‌های مشابه آزمون، چهار آزمون کامل تمرینی با سوالات مشابه آزمون اصلی، راهنمای کامل آزمون و استراتژی‌های مورد نیاز برای پاسخ دادن به سوالات هر بخش است. یکی از مزیت‌های این کتاب، داشتن پاسخنامه و راهنمای کسب نمره مطلوب است و این کتاب می‌تواند یکی از مناسب‌ترین منابع آزمون PTE برای شما می‌باشد.

 

Practice tests

 

 

3- کتاب PTE Academic Score Guide  

کتاب The PTE Score Guide برای افرادی که می خواهند با بخش های مختلف آزمون پی‌ تی ‌ای و طریقه نمره دهی آشنا شوند طراحی و تدوین شده است. این کتاب بهترین روش برای شناختن سیستم نمره در آزمون PTE است.

 

4- کتاب های EXPERT PTE ACADEMIC COURSEBOOK B1 & B2

این کتاب دارای دو سطح مختلف B1  و B2  است و  شامل ماژول‌های پیشرفته ای برای تمرین در آزمون  PTE  است. این کتاب دارای مطالب تخصصی طبقه بندی شده برای تست سطح مهارت آزمون دهنده است و به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشید و در امتحان بهتر عمل کنید .

این کتاب همچنین دسترسی به MYENGLISHLAB (آزمایشگاه من) دارد که با آن به صدها آزمون آزمایشی برای آماده شدن برای آزمون PTE دسترسی خواهید یافت.

 

Expert

 

 

5- کتاب PTE ACADEMIC TESTBUILDER

کتاب  Academic Testbuilder PTE یکی از کتب محبوب در راستای ارتقا نمره وعملکرد بهتر داوطلبان در آزمون پی تی ای و همپنین شامل 4 تست کامل  می باشد. جواب های این تست‌ها  و نمونه جواب‌های ممکن به هر سوال در این کتاب ارائه داده شده است. توضیحات مربوط به سوالات و جواب‌ها نیز در انتهای کتاب قرار گرفته شده است.

 

testbuilder

 

 

6- کتاب PTE ADVANTAGE FOR ACADEMIC MODULE

این کتاب از منابع آزمون PTE  و راهنمای مناسبی برای این آزمون است. کتاب از انتشارات WILEY دارای چهار بخش است که هریک، یکی از مهارت‌های آزمون پی تی ای آکادمیک (اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ) را به صورت قدم به قدم توضیح داده و نحوه پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات را نیز بررسی کرده‌است. این کتاب شامل ۳ سری نمونه سوال است که با پاسخ و توضیحات لازم ارائه شده‌اند.

 

advantage

 

 

7-  مجموعه کتاب‌های PTE Skills Boosters

این مجموعه جهت آمادگی آزمون PTE  در مدل جنرال در  شش سطح به نگارش درآمده است. این سطح‌ها مبتدی ، مقدماتی، متوسط ، متوسط به بالا، پیشرفته و فوق پیشرفته است. مجموعه کتابهای PTE  Skills Boosters  در برگیرنده پنج آزمون کامل به همراه تمرین‌های گرامری، واژگان، نکات کاربردی و آموزش نگارش است و یکی از بهترین منابع آزمون PTE است.

 

skills_boosters

 

 

8- کتاب PTE Academic Test Taker Handbook

کتاب PTE Academic Test Taker Handbook  مجموعه‌ای از تست های آکادمیک است که در محیط کامپیوتر برگزار می‌شود. این مجموعه بصورت دقیق چهار مهارت Listening ،Reading ،  Speaking  و Writing زبان‌آموزان و داوطلبان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

 

Handbook

 

 

 

9- کتاب PTE ACADEMIC 79 PLUS

از بهترین منابع آزمون PTE می توان به این کتاب اشاره کرد. تمرکز این کتاب بر چگونگی دستیابی به نمره‌ی کامل90 در هر آزمون PTE است. برای کسب نمره‌ی کامل 90، از این کتاب همه‌ی نکات و ترفندهای مهم مورد نیاز را می‌آموزید. این کتاب دارای استراتژی‌های مختلفی برای راهنمایی شما در تهیه‌ی برنامه‌ای برای کسب نمرات بالا در آزمون است.

همچنین این کتاب برای دانشجویان سطح بالا مناسب است که به دنبال استراتژی و تمرین اضافی برای افزایش نمره خود در آزمون هستند.

pte-academic-79-plus

 

 

 

10- کتاب A MASTERPIECE OF ESSAYS 3

این کتاب به مهارت نوشتن شما در آزمون‌های آیلتس، تافل و PTE کمک می‌کند. کتاب دارای دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی نوشتن انشا در این آزمون‌هاست. این کتاب شامل تمامی نکات و ترفندهای لازم برای نوشتن انشایی خوب و کسب نمره‌ی بالا در آزمون است.

در جهان این تنها کتابی است که شامل چک لیست انشا (Essay Checklist)   و  جدیدترین موضوعات (Latest Topics)  است و برای مطالعه خودآموز مناسب است.

 

 

 

11- کتاب PTE OFFICIAL VOCABULARY 2020-2021

این بهترین کتاب واژگان است که باید داشته باشید. این کتاب شامل کلمات مهمی است که برای بخش گفتاری و نوشتاری آزمون PTE باید بدانید. این کتاب حاوی مهم‌ترین کلماتی است که شما باید برای موفقیت در بخش گفتاری و نوشتاری آزمون پی‌تی‌ای بدانید. این کتاب باعث‌ می‌شود یادگیری شما با تلاش کمتر موثرتر واقع شود و یکی از مناسب‌ترین منابع آزمون PTE است.

 

vocabulary

 

 

جمع‌بندی از نظر مایگریشن اسکیلز

از اولین ابزارهای لازم برای کسب نمره بالا در تمام آزمون‌های بین المللی از جمله آزمون PTE استفاده از کتب و منابع معتبر آن آزمون می‌باشد تا بتوانید دانش و مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کرده و برای شرکت در آزمون آماده شوید. در نظر داشته باشید با توجه به سطح هر یک از مهارت‌های خود در زبان انگلیسی به تهیه هر یک از منابع اقدام کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از منبع ببرید.

همچنین اگر تمایل به مطالعه منابع آزمون PTE دارید، می‌توانید همین الان برای دسترسی به این منابع از سایت مایگریشن اسکیلز به آدرس www.migrationskills.ir  دیدن کنید.

 

migrationskills3
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.