سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

چرا مایگریشن اسکیلز؟

مایگریشن اسكیلز اولین ماركت پلیس تخصصی در حوزه آموزش زبان، اپلای و مهاجرت در ایران

 

مارکت پلیس مایگریشن اسكیلز(مهارت های مهاجرت) چیست؟

مایگریشن اسکیلز یک پلتفرم ، بستر یا سامانه است که چند فروشنده یا مدرس مختلف می‌توانند در آن پلتفرم دور هم جمع شوند و محصولات یا خدمات خود در زمینه آموزش زبان ،اپلای و مهاجرت شغلی و مهاجرت تحصیلی را به فروش برساند. مارکت پلیس مایگریشن اسکیلز در واقع همان بازار اینترنتی مایگریشن اسکیلز است.

 

تفاوت فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس مایگریشن اسکیلز در چیست؟

فروشگاه اینترنتی، مرکزی است که در آن یک فروشنده (صاحب فروشگاه آنلاین) قرار دارد و محصولات و خدمات خودش را به صورت کاملاً آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام فرآیندهای کاری و بازاریابی فروشگاه آنلاین توسط مالک آن فروشگاه صورت می‌گیرد.

در فروشگاه اینترنتی یک فروشنده خاص محصولات خود را در یک سایت به فروش می‌رساند. در اینجا مدیر سایت محصولات را ثبت می‌کند و می‌فروشد و امکان ثبت نام فروشنده دیگری وجود ندارد. همچنین مثل مغازه‌های خرده‌فروشی حضوری در شهر، مشتری‌های خاصی به این سایت مراجعه می‌کنند.

 

مارکت پلیس مایگریشن اسکیلز وب‌سایتی است که فروشندگان و مدرسان می‌توانند وارد سیستم شوند و در یك پنل اختصاصی پیشرفته محصولات خود را ثبت کنند و بفروشند. در واقع مایگریشن اسکیلز همانند بازار یا پاساژ، یک بستر رایگان برای فروشندگان و خریداران است این پلتفرم می تواند كشوری یا جهانی باشد.

 

migration skills

 

مزایای مارکت پلیس آنلاین مایگریشن اسكیلز

1- یک کانال اضافی برای بازاریابی و فروش و افزایش مشتریان

کسانی که تمایل به فروش محصولات خودشان در حوزه آموزش زبان ، اپلای و مهاجرت شغلی و تحصیلی دارند یا کسانی که می‌خواهند محصول مورد نظر خودشان را خریداری کنند، راه‌های مختلف و متنوعی برای آن‌ها وجود دارد که یکی از این راه‌‌ها، مارکت پلیس آنلاین مایگریشن اسكیلز است. از آن‌جا که این بازارهای اینترنتی معمولاً مخاطبان زیادی دارند می‌توانند کمک زیادی به بازاریابی و فروش محصولات شما بکنند و تعداد مشتریان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 

2- پایین بودن هزینه بازاریابی و تبلیغات در بازار اینترنتی

وقتی محصولات خود را در این بازارهای اینترنتی ثبت می‌کنید، هزینه ای از شما گرفته نمی‌شود. از این رو می‌توانید با هیچ هزینه ای  در این بازارها، بازاریابی و برای برند خودتان تبلیغات کنید. از آن‌جا که مخاطبان این بازارها زیاد است، بازاریابی و تبلیغات شما به احتمال زیاد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

 

3- دارای قابلیت‌های عالی برای مقایسه قیمت‌های مختلف یک محصول

از آن‌جا که فروشندگان و مدرسین مختلف در حوزه آموزش زبان ،اپلای و مهاجرت شغلی و تحصیلی در مارکت پلیس ثبت نام و محصولات و خدمات خود را عرضه می‌کنند. ممکن است دو فروشنده متفاوت در زمینه مشابهی فعالیت داشته باشند. شما با جستجوی کلمه كلیدی خود، محصولات مشابهی از چند فروشنده  مختلف را خواهید یافت و شما می‌توانید تمام مشخصات آن‌ها را خیلی راحت بررسی و مشاهده کنید.

 

4-  عدم وجود محدودیت‌های زمانی و مکانی

یکی دیگر از مزایای بازار اینترنتی این است که محدودیت زمانی ندارد و خریدار خیلی راحت می‌تواند خرید آنلاین خودش را از هر نقطه از کشور و در زمان دلخواه انجام دهد. همین عدم وجود محدودیت‌های زمانی و مکانی باعث محبوبیت مارکت پلیس‌های آنلاین شده است.

 

5-  سطح اعتماد بالای مشتریان به مارکت پلیس‌ها

شاید مشتریان به فروشگاه‌های اینترنتی شک داشته باشند و نتوانند راحت به آن‌ها اعتماد کنند ولی در مورد مارکت پلیس چنین چیزی خیلی کم دیده می‌شود؛ چون مشتریان می‌دانند که یک بازار اینترنتی روی اعتبار خود معامله نمی‌کند و همه تلاشش را می‌کند که اعتماد مشتری را هر طور شده جلب کند. به همین خاطر معمولاً شرایط سخت و پیچیده‌ای برای کسانی که می‌خواهند محصولات خود را در این بازارها بفروشند، قرار می‌دهند.

 

migration skills

 

مزایای مارکت پلیس مایگریشن اسكیلز برای خریداران

1- راحتی در استفاده

  بازارهای آنلاین این امکان را فراهم می‌کنند به جای رفتن به فروشگاه‌های حضوری،زبان آموزان و متقاضیات خدمات آموزش زبان،اپلای و مهاجرت شغلی و تحصیلی، خریدهای خود را در خانه و به صورت اینترنتی انجام دهند.

 

2- مقایسه بهتر

بازارچه اینترنتی، قابلیت مقایسه محصولات و خدمات را برای خریداران فراهم می‌کند. وقتی مشتری یا خریدار بتواند قیمت‌ها و تمام مشخصات  محصولات آموزش زبان ،اپلای و مهاجرت شغلی و تحصیلی را مقایسه کند، قطعاً خیلی راحت‌تر دست به انتخاب می‌زند.

 

3- قیمت پایین‌تر

 به دلیل شبکه‌ای بودن برخی از بازارهای آنلاین، قیمت محصولات در آن کمتر است. از طرفی به خاطر وجود فروشنده های مختلف در بازار آنلاین، رقابت شدید است و هر کدام از فروشنده ها برای پیروزی در رقابت، قیمت‌های خود را پایین می‌آورند.در این سامانه خریداران می توانند خدمات خود را با تخفیف  20 تا 90 درصد خریداری كنند.

 

4- کیفیت بالاتر

 بسیاری از مارکت پلیس‌های آنلاین با جمع آوری بازخورد خریداران، سعی در ارائه محصولاتی دارند که مشتریان از کیفیت آن راضی باشند. همچنین این بازارها به فروشنده هایی که بتوانند رضایت مشتری را بیشتر جلب کنند، امتیاز می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند که بیشتر به چشم مشتری بیایند و محصولات آن‌ها بیشتر به فروش برسد.در ضمن صاحبان ماركت پلیس مایگریشن اسکیلز با دادن فیدبك به فروشنده ها باعث افزایش كیفیت محصولات و بالا رفتن استاندارد در حوزه آموزش زبان ،اپلای و مهاجرت خواهد شد.

 

یكی دیگر از نكات برجسته این پلتفرم ها با توجه به دسترسی به اطلاعات مشتریان و نیاز بازار، به فروشندگان و مدرسین اعلام می شود كه كدام محصول در حوزه  آموزش زبان ،اپلای و مهاجرت تحصیلی و شغلی مورد نیاز است و لازم است تولید شود و خریدار براحتی می تواند محصولی را خریداری كند كه به نوعی منحصر به فرد و اختصاصی برای گروه خاصی است. 

 

5- محصولات یا تجربیات منحصر به فرد

 در بعضی از بازارهای اینترنتی محصولات و یا خدماتی ارائه می‌شود که در هرجایی نمی‌توانید پیدا کنید و به همین خاطر معمولاً مشتریان برای خرید محصولات کمیاب به این بازارها مراجعه می‌کنند.

 

مایگریشن اسکیلز

 

مزایای مارکت پلیس  مایگریشن اسكیلز برای تأمین‌کنندگان(فروشندگان و مدرسین)

1- فروش سریع و راحت‌تر

 تأمین کنندگان لیست محصولات و خدمات خود را در قالب یك پنل تخصصی پیشرفته در اختیار وب‌سایت فروش (بازار اینترنتی) قرار می‌دهند. در این صورت مراجعه کنندگان به آن سایت، محصولات میكروطبقه بندی شده  را دیده و خریداری می‌کنند. از این رو است که تأمین کنندگان با قرار دادن محصولات خود در بازارهای آنلاین می‌تواند محصولات خود را خیلی سریع‌تر و راحت‌تر بفروشند.

 

2- حذف هزینه برای تبلیغات

 وقتی تأمین کننده محصولات خود را در بازار ثبت می‌کند، هزینه‌ای بابت تبلیغات نمی‌پردازد. این بازارها تنها بخشی از سود مربوط به فروش را برمی‌دارند و برای نمایش محصولات به مخاطبان هزینه‌ای از تأمین ‌کننده نمی‌گیرند.

 

3- افزایش سود

در بازار‌های آنلاین به دلیل تنوع بالا و پایین بودن قیمت کالاها، محصولات راحت‌تر به فروش می‌رسد. از طرفی سود فروش در این بازارها همانند مایگریشن اسکیلز برای فروشندگان و مدرسین بیشتر است؛ چون مخاطبان زیادی حضور دارند و خیلی راحت محصولات را خریداری می‌کنند.

 

4- گسترش دامنه فروش

تأمین کننده اجناس می‌تواند محصولات خود را در سراسر ایران و جهان بفروشند. در فروش اینترنتی هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. در واقع تأمین کننده می‌تواند هر ساعت از شبانه روز به نیاز مخاطب خود در سراسر جهان پاسخ دهد. همچنین فروشنده های زیادی هستند كه در شهرهای مختلف ایران فعالیت می كنند و علی رغم اینكه محصولات عالی دارند فقط در شهر خود شناخته شده هستند و زبان آموزان كل كشور دسترسی به محصولات این فروشندگان ندارند.علاوه براین با توجه به نیاز بازار ،خدمات ارائه شده مایگریشن اسکیلز به صورت تخصصی میكرو طبقه بندی شده است.

 

5- عدم نیاز به دریافت مجوز

نیازی به دریافت مجوز از صنف خود ندارید. شما یک سری محصولات دارید و می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این محصولات عکس بگیرید محصول خود را كامل معرفی كنید. و در یک بازار آنلاین قرار دهید. مشتری به شما پیام می‌دهد یا با شما تماس می‌گیرد و در نهایت در صورت رضایت طرفین، محصول به فروش می‌رسد.

 

شما به عنوان یك فروشنده و مدرس حرفه ای باید ویژگی ها و مزیت های رقابتی محصول خود را بیان كنید.در یك كلام شما باید با توضیحات خود مشتری را قانع كنید كه چرا باید از شما خرید كند.  دیگر احتیاج به گرفتن مجوز از هیچ صنف یا مرجع قانونی ندارید.تمام مجوزهای مورد نیاز توسط صاحبان ماركت پلیس مایگریشن اسکیلز گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X