چرا نمی توانیم به راحتی شریک زبان انگلیسی از گروه های ایرانی و خارجی پیدا کنیم؟

شریک زبان انگلیسی

چرا نمی‌توانیم به راحتی شریک زبان انگلیسی از گروه های ایرانی و خارجی پیدا کنیم؟

 

شریک زبان انگلیسی چرا و چگونه؟

شریک زبان انگلیسی اولین اصطلاحی است که معمولا از ابتدای دوره Intermediate با آن آشنا می شوید اگر جستجوی کوچکی در گوگل انجام دهید با موارد زیر برخورد خواهید کرد.

شریک زبان انگلیسی در تلگرام

چگونه یک شریک زبان انگلیسی پیدا کنیم

درخواست شریک زبان انگلیسی

برنامه شریک زبان

شریک زبان برای تقویت زبان انگلیسی

شریک زبان

شریک‌یابی زبان

پارتنر زبان انگلیسی در تلگرام

چگونه یک دوست انگلیسی زبان پیدا کنیم

درخواست پارتنر زبان انگلیسی

برنامه پارتنر زبان

پارتنر زبان برای تقویت زبان انگلیسی

چت روم بین المللی انگلیسی

پارتنریابی زبان

نرم افزار پارتنر انگلیسی

 

English

 

حتماً شنیده‌اید که می گویند: یکی از راه هایی که بتوانیم خوب به زبان انگلیسی مکالمه داشته باشیم یافتن یک شریک زبان انگلیسی است و یک پارتنر می‌تواند اثر تعیین کننده‌ای در یادگیری این زبان داشته باشد. اگر تا به حال به دنبال یک شریک زبان انگلیسی یا پارتنر جستجو کرده باشید حتما متوجه سختی این کار شده‌اید. همه ما به دنبال راه و روشی نو هنگام یادگیری زبان و تقویت مکالمه خود هستیم اما باید به این مورد توجه کنیم که این کار به تلاش و پشتکار فراوانی نیز نیاز دارد.

به عبارت دیگر یکی از دغدغه های زبان‌آموزان مخصوصا در سطح اینترمدیت به بالاتر، پیدا کردن شریک مکالمه ای برای زبان انگلیسی است

بدون شک برای تقویت مکالمه نیاز به شریک زبان مکالمه ای وجود داره. چرا که سلاست زبانی از استفاده از زبان میاد. وقتی مکالمه کنید پروسه بخاطر آوردن جملات سریع تر و در نتیجه شما در زبان مربوطه سلیس تر خواهید شد. برای این موضوع خیلی از زبان آموزان همواره با این چالش رو به رو هستند که چطور یه شریک زبان انگلیسی رو پیدا کنن؟

برای این موضوع خیلی ها به سایت های مختلفی مثل https://migrationskills.ir میرن یا از اپ هایی متنوعی استفاده می کنن که شاید بتونن یه شریک زبان رو پیدا کنن. اما متاسفانه یا گاهاً پیدا نمی کنن یا اگر هم پیدا کنن به قدر کافی مکالمه شون هدفمند نیست و به بیراهه میره.

 

پس چیکار باید کرد؟ تمرین زبان با پارتنر، چطور و چگونه؟

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان، مکالمه و تمرین با پارتنر است. در واقع بزرگترین مشکل افرادی که در حال یادگیری زبان هستند این است که علی‌رغم آشنایی با لغات و گرامر، همچنان در مکالمه دچار مشکل هستند.

 

چگونه شریک زبان انگلیسی پیدا کنیم ؟

می دانید که برای تقویت مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی؛ از میان تمامی مهارت‌های زبانی انگلیسی مثل خواندن، نوشتن و گوش دادن، صحبت کردن و مکالمه تنها مهارتی است که نیاز به یک شخص دوم برای تمرین کردن دارد اما با پیشرفت تکنولوژی می‌توانیم برای مکالمه انگلیسی و تقویت زبان خود سریعتر به نتیجه مطلوب خود برسیم و از پیشرفت خود لذت ببریم. از راه های موجود انواع وسایل ارتباطی همراه و در عین حال ارزانی است که در اختیار داریم که می توانیم با دیگران در نقاط دور ارتباط برقرار کنیم.

یکی از بهترین مزیت های استفاده از این تکنولوژی های پیشرفته این است که باعث فعال و به چالش کشیده شدن مغز شما می‌شود که در واقع فعالیت الکتریکی مغز شما قدرتمند میکند و مهم نیست از چه سنی شروع می‌کنید.

 

بنابراین از آنجا که اکثر زبان آموزان بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند ، می توانیم در مورد چگونگی پیدا کردن پارتنر مکالمه آنلاین در محیط واتساپ، تلگرام، اسکایپ، گوگل میت و …  به شما کمک کنیم.

لذا بصورتی که می توانید به شریک زبان درخواست بدهید و او به شما کمک کند زبان آموز بهتری برای یادگیری زبان انگلیسی خود شوید را در این نوشته اشاره می کنیم. پس، آماده اید که شروع کنیم؟

 

به دنبال چگونه پارتنری باشیم؟

 

کسی که انگلیسی زبان اول او باشد؟

بیشتر زبان آموزان ترجیح می دهند یک پارتنر مکالمه‌ای پیدا کنند که در سطح بالاتری باشد یا در حالت ایده آل، انگلیسی زبان اول او باشد. اگر بشود یک فرد نیتیو انگلیسی زبان مثلا آمریکایی یا کانادایی پیدا کنید که عالی می‌شود زیرا شما می‌توانید با لهجه او آشنا شده و سعی کنید با همان لهجه صحبت کنید و آسان‌تر متوجه کلماتی که اشتباه می‌گویید شوید.

در نظر داشته باشید که پیدا کردن افراد نیتیو به راحتی نمی‌باشد ولی مایگریشن اسکیلیز در مقالات بعدی به این مهم خواهد پرداخت که چگونه شریک زبان خارجی مثلا مالزی‌یایی، تایلندی و چینی پیدا کنیم و یا چگونه یک شریک زبان مثلا آمریکایی، استرالیایی، نیوزلندی، انگلیسی یا کانادایی پیدا کنیم؟

 

کسی که با شما هم سطح باشد.

پیدا کردن کسی که هم سطح شما از نظر مهارت باشد و با او اهداف مشترکی داشته باشید موجب می‌شود که بتوانید به یکدیگر انگیزه داده و اشتباهات یکدیگر را اصلاح کرده و همزمان با هم پیشرفت کنید.

 

برای یک مکالمه مستمر و مفید با پارتنر یا شریک زبان، بهتر است به موارد مختلفی توجه داشته باشید.
۱- قبل از یافتن پارتنر، دقیقا خواسته خود را مشخص کنید و اینکه چه انتظاراتی از پارتنر خود دارید. به عنوان مثال اگر برای تافل یا آیلتس خود را آماده می‌کنید، پارتنر خود را از بین همین افراد انتخاب کنید و همچنین در ابتدای آشنایی این موارد را به او گوشزد نمایید.

 

۲- در هنگام جستجوی پارتنر، دقت کنید که علایقش چیست و تمایل دارد در مورد چه مواردی صحبت کند، و پارتنری را انتخاب کنید که علایق مشترکی با شما دارد. در هنگام مکالمه و صحبت نیز، بیشتر در مورد مشترکات خود صحبت کنید.

 

نکته: مطمئن باشید که پارتنرتان تقریبا هم سطح شماست، نه خیلی بالاتر و نه خیلی پایین‌تر. اگر سطح پارتنرتان با شما خیلی متفاوت باشد، مکالمه برای شما یا او نامفهوم، تکراری و کسل‌کننده می‌شود و دوام نخواهد داشت. بنابراین پارتنری انتخاب کنید که سطح تقریبا یکسانی با شما داشته باشد.

 

۳- برای داشتن یک مکالمه خوب، از قبل موضوعات را مشخص کنید. مشکل عمده بسیاری این است که بعد از مدتی، موضوعی برای صحبت ندارند و مکالمات‌شان تکراری می‌شود. در حالیکه برای رفع این مشکل می‌توانید در مورد رخدادها و فیلم‌های مختلف با یکدیگر صحبت کنید. در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید، فیلم می بینید یا پادکست گوش می‌دهید و اسپیکینگ و دامنه لغات‌تان قوی می‌شود و همچنین موضوعات جذابی برای بحث پیدا می‌کنید.

 

کسی که متعهد باشد.

پارتنر و شریک زبان مکالمه شما باید بتواند متعهد شود، صرف نظر از سطح مهارت آنها. اگر حداقل به مدت سه ماه نمی توانید یک برنامه سالم از تعاملات را حفظ کنید، مطمئن شوید شریکی پیدا کرده اید که بتواند انتظارات شما را برآورده کند.

متعهد باشید و همیشه قبل از گفتگو، خود را آماده کنید. سر زمان مقرر، مکالمه را آغاز کنید و لغات و نکات مربوط به گفتگو را از قبل بارها و بارها با خود تمرین کرده و نوت برداری کنید و البته همیشه به پارتنر فرصت خطا و اصلاح بدهید.

برای اینکه همیشه بتوانید با پارتنر خود در ارتباط باشید، یکبار تصمیم بگیرید و با اراده و مصمم شروع کنید و به افراد زیادی که مشتاق یادگیری هستند بپیوندید.

 

قوانین گروه + نحوه درخواست پارتنر اکثر گروه های تلگرامی و واتساپی به صورت زیر است:

این گروه صرفا مختص یافتن پارتنر مناسب سطح شما جهت تمرین مهارت اسپیکینگ آزمون آیلتس می‌باشد.

 

قوانین گروه

1) تنها هدف مایگریشن اسکیلز از ایجاد این گروه،  بستری علمی برای یافتن پارتنر اسپیکینگ داوطلبان گرامی می‌باشد. لذا مایگریشن اسکیلز هیچ مسئولیتی در قبال مزاحمت‌های احتمالی از سوی افراد سودجو ندارد.

 

2) از داوطلبان گرامی تقاضا می‌شود نهایت دقت را در انتخاب پارتنر مبذول نموده و ضمن توجه به قوانین کشور ایران، به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

 

3) هرگونه درخواست اخذ وجه در قبال پارتنر شدن غیر مجاز است و در صورت گزارش، کاربر بلافاصله از گروه بلاک خواهد شد.

 

4) در صورت مشاهده موارد غیر قانونی و غیر اخلاقی، مورد را به ادمین اطلاع دهید تا فرد خاطی بلافاصله از گروه بن شود.

 

5) این گروه صرفاً جهت یافتن پارتنر اسپیکینگ ایجاد شده است. لذا پیام‌هایی که با هدف گروه مغایرت داشته باشند پاک خواهند شد. شما می‌توانید با عضویت در گروه‌های دیگر آفرینش (لینک گروه‌ها در انتهای پیام) سوال‌های خود را مطرح کنید.

 

6) برای اینکه سایر داوطلبان و خودتان زودتر بتوانید پارتنر مورد نظر خود را پیدا کنید، لطفاً فرمی که در ادامه آماده شده‌است را بطور کامل پر کنید و در گروه ارسال نمایید.

 

7) حتما به یاد داشته باشید به محض یافتن پارتنر، فرم درخواست پارتنر خود را از گروه حذف کنید تا از مراجعات بعدی به شما جلوگیری شود.

 

8) تبادل نظر با پارتنر انتخابی خود را در گروه انجام ندهید و به ایشان پیام شخصی ارسال فرمایید. توجه فرمایید مایگریشن اسکیلز دخالت یا توصیه‌ای برای انتخاب پارتنر مد نظر شما ندارد.

 

9) هر نوع پیام در گروه “غیر از فرم درخواست” پاک خواهد شد و در صورت تکرار ارسال پیام‌های متفرقه، کاربر محترم از گروه حذف می‌شود.

 

فرم پارتنر خود را صرفاً در قالب زیر در گروه درج نمایید:

(عیناً متن زیر را کپی و برای خود ویرایش کنید)

 

Partner

 فرم درخواست پارتنر:

 

1) نحوه تماس یا هر فضایی که مدنظر دارید:  (WhatsApp/Telegram/Skype)

 

2) سطح من: ۶ (نمره حدودی فعلی شما)

 

3) سطح پارتنر: ۶ و بالاتر (سطح حدودی فعلی پارتنر مورد نیاز شما)

 

4)  جنسیت من: خانم/آقا

 

5) جنسیت پارتنر: خانم/آقا

 

6) هدف: تمرین تاپیک‌های  Makkar یا کتب یا جزواتی که می‌خواهید تمرین کنید را ذکر نمایید.

 

7)  ساعات تمرین: توافقی (اگر فقط ساعات خاصی در شبانه‌روز را می‌توانی‌ تمرین کنید در این قسمت ذکر کنید)

 

8)  تاریخ آزمون: 4 خرداد ۱۴۰۰ (اگر تاریخ آزمون تان مشخص هست آن را بنویسید در غیر اینصورت بطور حدودی بازه زمانی که برای تمرین نیاز دارید را اعلام کنید)

 

9)  توضیح: (اختیاری) با توجه به درخواست‌های زیاد پارتنر در گروه، نوشتن توضیحات تکمیلی دقیق، شانس شما را جهت یافتن پارتنر مورد نظرتان شدیداً افزایش می‌دهد.

 

پیشنهاد می‌کنیم مطالب پیشین ما درباره پارتنر زبان و عوامل شکست انتخاب پارتنر زبان مناسب را نیز مطالعه بفرمایید.

 

لینک های مایگریشن اسکیلز

Www.migrationskills.ir

 

Www.instagram.com/migrationskills

 

برای پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی می توانید درکانال تلگرامی پارتنر اینگلیش متعلق به سایت مایگریشن اسکیلز زیر عضو شوید.

https://t.me/partner_english

 

migrationskills3
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.