یک پارتنر زبان انگلیسی کیست؟

پارتنر زبان انگلیسی

یک پارتنر زبان انگلیسی کیست؟

پارتنر زبان انگلیسی می‌تواند باعث رشد قابل توجهی در یادگیری زبان در مدت کوتاهی برای زبان‌آموزانی که به طور جدی قصد یادگیری این زبان را دارند، شود. برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی نیاز به تمرین مستمر دارید.  یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی استفاده از آن در زندگی واقعی است. هر چقدر در زندگی روزمره بیشتر صحبت کنید، روان صحبت کردن شما بیشتر خواهد شد.

نکته :اسامی دیگری مثل هم‌آموز، اینگلیش پارتنر، Partner ،English Parner ،Cohelper ،Coadjutor هم‌یار و هم‌یاور نیز برای پارتنر استفاده می شود.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مکالمه خود به زبان انگلیسی را تقویت کنید این است که به دنبال یک پارتنر خوب باشید. یک شخص دوم که می‌توانید با کمک آن مکالمه زبان انگلیسی را مکررا تمرین کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که یافتن پارتنر زبان انگلیسی مناسب همیشه یک مشکل جدی برای زبان‌آموزان بوده است.

ما در مایگریشن اسکیلز یا مهارت‌های مهاجرت در این مطلب قرار است در مورد وجود یک پارتنر و ویژگی‌های یک پارتنر زبان انگلیسی خوب صحبت کنیم.

 

وجود یک پارتنر زبان انگلیسی چه فوایدی دارد؟

 

1) بستری برای اشتباه کردن و درس گرفتن از اشتباهات می‌باشد.

خیلی از افراد هنگامی که در مراحل اولیه یادگیری زبان هستند، از صحبت کردن و اشتباهاتی که ممکن است در حین صحبت کردن به‌کار ببرند ترس و واهمه دارند.  اما اشتباه کردن و یادگیری از آن‌ها از بهترین راه‌های پیشرفت سریع در یادگیری یک زبان است. اینکه شما از پارتنر خود بخواهید اشتباهات شما را حین صحبت تصحیح کند تصمیم بسیار عاقلانه‌ای است.

 

2) اعتماد به نفس شما در انگلیسی صحبت کردن بالا می‌رود.

حتما بارها تجربه کردید که صحبت کردن به زبان‌های دیگر بدون اعتماد به نفس چقدر دشوار است. اما هر چه بیشتر صحبت کنید، اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و صحبت کردن برای شما آسان‌تر خواهد بود. هنگامی که تجربه‌های مثبت شما در برقراری ارتباط به زبانی دیگر بیشتر شود، صحبت کردن شما به جای استرس با شادی همراه می‌شود.

 

3) شما در زندگی واقعی خود زبان را به‌کار می‌برید.

شما برای چه زبان یاد می‌گیرید؟ برای اینکه یک بار یک کتاب را بخوانید؟ یا به این دلیل است که می‌خواهید از زبان جدید در شغل خود، در مسافرت‌ها و برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید؟ پس زبان‌ها برای زندگی کردن هستند! شما هر چه زودتر زندگی به زبان مورد یادگیری را آغاز کنید بهتر است. پیدا کردن افراد مختلف برای صحبت کردن با آن‌ها بهترین راهی است که با آن می‌توانید زبان را به صورت جدی وارد زندگی روزمره خود کنید.

 

English-partner

 

یک پارتنر زبان انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

1) کسی که انگلیسی زبان اول او باشد.

واضح است که تمرین کردن با افراد بومی یکی از بهترین روش ها برای روان صحبت کردن به زبان دیگر است. شما می توانید مکالمه خود را متناسب با صحبت‌های آنها تنظیم کنید، لهجه آنها را جذب کنید و راحت تر متوجه کلماتی شوید که اشتباه می گویید با این حال، توجه کنید که یافتن شخصی مانند این، واقعاً مشکل است.

 

2) کسی که با انگیزه صحبت می‌کند.

شریکی را پیدا کنید که از نظر مهارت زبان هم سطح شما باشد. به مکالمه انگلیسی مانند یک ورزش فکر کنید. برای اینکه برای هر دو طرف سرگرم کننده باشد و باعث شود آن‌ها پیشرفت کنند، باید با کسی در هم سطح خود بازی کنید.

اگر کسی را پیدا کنید که سطح مهارت او به شما نزدیکتر و یا حتی پایینتر باشد،  باز هم می‌تواند یک پارتنر مناسب باشد. شما اهداف مشترک دارید که می توانید به یکدیگر انگیزه دهید، اشتباهات یکدیگر را متوجه شوید و اصلاح کنید و با هم پیشرفت کنید.

 

3) از همه مهم‌تر کسی که متعهد و منظم باشد.

پارتنر زبان انگلیسی شما شما، صرف نظر از سطح مهارتش، باید بتواند فردی متعهد باشد که بتواند انتظارات شما را برآورده کند. شخصی که یک برنامه سالم از تعهدات را حداقل به مدت سه ماه حفظ کند.

تبادل انسانی در قالب یک زبانِ جدید نیازمند فاکتورهای متعددی است، زمان، صبر و تعهد از سوی هر یک از طرفین و همچنین داشتن اهداف مشترک از جمله این عناصر است.

 

چه زمانی مناسب برای گفتگو با پارتنر زبان انگلیسی می باشد؟

برای شروع در مسیر درست، بهتر است از همان ابتدا انتظارات مشخصی داشته باشید. اگر می توانید هر بار یک ساعت ملاقات کنید، اولین جلسه را به دو دیدار 30 دقیقه ای تقسیم کنید. چند دقیقه به خود فرصت دهید تا برای گفتگو آماده شوید. بهترین زمان ملاقات و اینکه دیدارتان هر چند وقت یک بار باشد، را برنامه ریزی کنید. اکثر وب سایت ها و برنامه های تبادلاتی این روند را تسهیل می کنند و حتی برخی براساس این معیارها شریکی در یادگیری زبان را به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

Who wants to learn English

 

 

و سخن آخر از نظر مایگریشن اسکیلز …

با پیشرفت تکنولوژی می‌توانیم برای مکالمه و تقویت زبان خود سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود برسیم و از پیشرفت‌مان لذت ببریم. اکنون می‌توانیم با وجود انواع وسایل ارتباطی همراهی که در اختیار داریم، با صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه با زبان آموزان مختلف از سرتاسر جهان گفت وگو داشته باشیم.

 در نظر داشتن تنها چند قانون ساده باعث ایجاد تبادلات سودمند می شود که هر دو طرف واقعاً از آنها بهره مند می‌شوند و می‌توانند برقراری یک رابطه آموزش زبانی مفید و طولانی مدت را تضمین کنند.

آیا شما هم به طور جدی قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید؟ اگر تمایل به مطالعه منابع یادگیری زبان انگلیسی را دارید، می‌توانید همین الان برای دسترسی به این منابع از سایت مایگریشن اسکیلز یا مهارت‌های مهاجرت به آدرس www.migrationskills.ir  دیدن کنید.

همچنین برای پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی می‌توانید در کانال تلگرامی پارتنر اینگلیش متعلق به سایت مایگریشن اسکیلز زیر عضو شوید.

https://t.me/partner_english

 

migrationskills3
دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مهدیس رضایی 1 ژوئن 2021 / 3:12 ب.ظ

    سلام

    ببخشید من میخواستم بپرسم که پکیج آموزشی بهتر هست یا پارتنر برای تقویت زبان؟

    • migrationskills3 2 ژوئن 2021 / 12:58 ق.ظ

      سلام خدمت سرکار خانم رضایی
      شما قطعا برای تقویت زبان انگلیسی نیاز به مطالعه کتب و منابع آموزشی دارید
      و در کنار آن می توانید برای تمرین و تقویت مهارت های زبان به خصوص تقویت مکالمه یک پارتنر زبان مناسب داشته باشید.

  • علی محمدی 7 ژوئن 2021 / 2:36 ب.ظ

    سلام خسته نباشید

    ببخشید مبخواستم بدونم این گروه معتبرهست و میشه بهش اعتماد کرد؟

    • migrationskills2 8 ژوئن 2021 / 10:30 ق.ظ

      سلام جناب محمدی،
      همه افراد گروه مردم عادی هستند و باید پارتنر مناسب خودتون رو باتوجه به نیاز هاتون انتخاب کنید و باهم استارت بزنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.